The first day

28 Jul

after a very hot peroid where it´s not unbearably hot outside. Quite pleasant. A bit of rain would be nice. I can say that, I´m sitting inside 🙂

australia2bigbykatibc4.gif

Advertisements

4 Responses to “The first day”

  1. Die Maus July 28, 2006 at 2:01 pm #

    Hey Schnuffi,
    das mit den links ist ganz leicht. wenn du einen neuen Beitrag schreibst, dann highlightest (was für ein wort, bring mich bitte um) du das wort, was du verlinken willst, und gehst in der Menüleiste auf das “Kettenglied”. Dann öfnnet sich ein extra-Fenster, in dem du die URL angeben kannst.
    Das gebrochene Kettenglied ist für link-Ende. wenn du nämlich hinter dem verlinkten Wort weiterschreibst kann es sein, dass der ganze text verlinkt wird.

    War das noch verständlich?!?

  2. tardis19 July 28, 2006 at 2:21 pm #

    War verständlich, aber ich meinte die Link liste am Rand, das hat sich aber auch schon erledigt 🙂

  3. Die Maus July 28, 2006 at 2:29 pm #

    ach so… danke fürs bilder-erklären

  4. tardis19 July 28, 2006 at 2:38 pm #

    Kein Problem!! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: